Zoeken in blog Tygo

zondag 20 december 2015

Plukje...

Waffffff....

Vanmorgen mocht ik na het dagelijkse ritueel weer met de auto mee, samen met het vrouwtje, Anne en Wendy gingen we eerst het baasje begroeten.
Daarna naar Helmond bij de Lidl  heb ik samen met Wendy in de auto gewacht, daarna gingen we naar Leo en Annie.
Het vrouwtje ging merten vandaag, ja zaterdag  ik ben samen met Wendy bij Leo gebleven later kwam Hans ook nog.

Toen het vrouwtje weer terug was van het merten ging ze Hans scheren, niet dat er veel te scheren valt hihi dat plukje haar.
Hans ging daarna het afgeschoren plukje op stofzuigen nou dat was leuk voor mij lekker blaffen waf waf.

Omdat het vrouwtje de auto gehaald had ben ik bij thuiskomst nog uitgelaten door Maikel ook leuk, na de koffie gingen de baas het vrouwtje en Anne nog snel winkelen.
Ik bleef thuis bij Maikel en Wendy, Wendy ging douchen en Maikel reclame kijken ik deed snurken snurkkkk.

Na het avondeten moest Anne werken en Wendy ging op rak, dansje oefenen en logeren bij Sanne ik lekker relaxen samen met Maikel, het vrouwtje en baasje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten