Zoeken in blog Tygo

zondag 20 december 2015

Gímmert...

Waff....


Gaaaaap baasje erg vroeg op deze zondag tjonge jonge ik deed maar alsof ik er niet was, gelukkig had de baas niets door denk ik en ging gewoon naar buiten.
Wel Spotta, geen "Spotta Ton" koekje want Ton heeft nog stteeds vakantie, al voor half acht werd de Spotta geleverd op een nette manier.

Nadat het vrouwtje en baasje hadden ontbeten kwam Anne naar beneden, Wendy was logeren dus daar hoefde ik niet op te wachten.

Voor het middageten werd Maikel uit bed getrommeld, er was Goulashsoep en brood als lunch, Tygo kreeg ook brood jammie.

Na de lunch mocht ik mee met het vrouwtje en de baas, we gingen wandelen, ver wandelen, helemaal naar Gímmert en terug.
In Gemert was het leuk en gezellig allemaal mensen, kraampjes en honden, ook van alles te eten en volop muziek.
Ook een kast op wielen waar muziek uitkwam, terwijl het vrouwtje stond te buurten met de mama van Jeffrey heb ik daar aandachtig naar staan te kijken en luisteren, .

Ook de terugweg ging lekker, ik van alles mee gesjouwd zoals blikjes, flesjes, bekertjes en nog meer zwerfafval.

Thuis nog lekker brokjes gegeten, geborreld en vis gesnoept, nog wat gespeeld en gestoeid.

Nu tijd om bij te tanken..............snurk!!!

Tygo.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten