Zoeken in blog Tygo

dinsdag 29 december 2015

Kangoeroe.....

Waf,

Vanmorgen wel wat actiever dan gisteren, na wandeling meteen mijn brokjes gegeten en bammetjes gehapt.
Omdat het vrouwtje in verband met de te verwachte drukte weer op dinsdag boodschappen gaat doen staat Wendy ook al bijtijds op.
Maikel komt ook uit bed zodat ik niet alleen hoef te blijven, dan gaat het vrouwtje samen met Wendy boodschappen doen.
Omdat het nu nog niet druk was in de winkels waren ze ook snel weer thuis en werd alles in hoog tempo opgeruimd, gaat ook snel met drieën.
Hierna ging het vrouwtje poetsen, ik was ook behulpzaam eerst wilde ik de kiwi's van de fruitschaal halen en opruimen maar dat hoefde niet.
Toen het vrouwtje met iets anders bezig was ging ik er met de swiffer vandoor, ook dat was niet de bedoeling hetzelfde was het geval met de cakevorm die hoefde ik ook niet op te ruimen evenals de friet-snijder.

Na het middageten ben ik lekker gaan wandelen met het vrouwtje, naar de beestjes via het kanaal naar de Kapelstraat langs de kerk weer naar huis.
Ik heb me lekker kunnen uit kuren hihi.

Savonds lekker geluierd, gespeeld, vuurwerk gesnoven en stukje zelf gebakken cake gehad jammie dat kan het vrouwtje ook al erg lekker..... nu verder met slapen.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten