Zoeken in blog Tygo

zaterdag 12 december 2015

Laikel...

Waffff,

Vanmorgen mocht ik na het normale zaterdagochtend ritueel met het vrouwtje, Anne en Wendy met de auto mee.
Na een tussenstop bij het tankstation om het baasje te begroeten en nadat het vrouwtje brood was wezen halen bij Lidl gingen we naar Leo en Annie.
Het was weer mertdag, ik vind het wel tof daar zeker met die snacks, kaasjes en worstjes dat ik savonds dun poep neem ik maar op de koop toe, baasje iets minder maar dat is pech voor hem whaha.
Ook die kleine laaf is leuk om mee rond te sjouwen, Maikel die trouwens niet mee is omdat die moet gaan werken heeft die pop een keer kado gedaan daarom noemen ze die Laikel....
Ook Maikel is nog even op de koffie geweest en om een broodje te eten voordat hij ging werken, ook hier staat zo'n boom in de kamer met een grappig hondje in die ballen hihi.

Smiddags lekker in mijn mandje gelegen en met Anne wezen wandelen ook nog geschenkt en buiten gespeeld.

Savonds mocht Anne gaan werken, Wendy was met Sanne naar de bioscoop en bleef daar slapen ook Maikel ging op stap dus ik was samen met de baas en het vrouwtje.
Lekker geluierd en gesnackt mezelf goed gemeld toen ik erg moest plassen en later dat ik wilde poepen.


Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten