Zoeken in blog Tygo

zaterdag 26 december 2015

Echt niet......

Woef....

Lekker uitgeslapen vanmorgen, na mijn ochtendwandeling niet echt zin in brokjes zat nog vol van gisteren denk ik.
Het vrouwtje ging al vroeg bezig met kokkerellen ze ging brood bakken snuf dat ruikt lekker, samen met de baas heeft ze boontjes en witlof schoongemaakt voor het diner.

Tegen de middag werd er "gebruncht" met broodjes, croissants, het verse brood en wederom eitjes jammie naast een eitje kreeg ik ook een stukje zelf gemaakt brood en een stuk croissant smikkel.

Na het eten wat weer gezellig lang duurde mocht ik mee gaan wandelen, naast het vrouwtje en de baas gingen ook Maikel en Wendy mee.
Anne moest gaan werken dus die kon niet mee naar Willie en Antonet, daar waren ook Aron, Esther, Jowie, Jurre en die dansende hond.
Die malloot van een hond dacht mij de baas te kunnen, nou echt niet hoor niet bij Tygo poeh wat denkt hij wel.

Toen we weer naar huis gingen belde Anne dat ze klaar was, iets eerder dan verwacht, thuis werd het diner gekookt, gingen Anne en Maikel douchen en daarna met zijn allen gezellig getafeld, ook ik werd niet vergeten.
Nadat ik mijn brokken op had kreeg ik een aardappelkroketje met boontjes wat vermicelli en wild zwijn.
Ook kreeg ik een "toet(f)je" slagroom nou dat lust ik wel vaker jammie smikkel de smek wat een lekkere dingen eten ze allemaal zeg.

Na het diner werd er van kleding gewisseld, in het (t)huispak werd onder het genot van diverse drankjes lekker nagekletst.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten