Zoeken in blog Tygo

vrijdag 11 december 2015

Relax...

Waffieeeee,

Goh lekker rustige vrijdag gehad vandaag, eerst de standaard dingetjes gedaan behalve mijn brokken opeten daar had ik geen zin in vanmorgen.
Willie en Antonet kwamen ook de appels weer brengen leek wel alsof ik ze gemist had, ik was weer helemaal wakker.
Zo wakker dat ik maar gewoon bij ze op de stoel ging zitten hihi, dat was niet echt de bedoeling.
Na de koffie naar de beestjes gewandeld en met een tussenstop bij de apotheek weer naar huis, echt wandelweer was het niet met die regen.

Smiddags ging vrouwtje met baasje mee en ben ik met Anne thuis gebleven ook al gezellig lekker lamballen.

Na het avondeten kreeg ik ook nog wat rijst want ik had mijn brokken netjes op jammie dat is echt smikkelen die rijst, mijn kop zit al in de bak voordat die is neergezet.

Savonds nog wat gespeeld en gestoeid, verder lekker relaxed vandaag.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten