Zoeken in blog Tygo

zaterdag 15 augustus 2015

Zaterdag 15 augustus 2015

Hallo allemaal,

Gister avond toen ik moest gaan slapen ben ik weer in de bench gezet, dit vond ik weer niet zo leuk ik begon te blaffen(keffen), dit heb ik een uur vol gehouden.
Vanmorgen om 6 uur vond ik het tijd dat mijn baasjes en vrouwtjes weer wakker werden dus begon ik maar te zingen (blaffen, keffen).
Om 7.30 uur kwam mijn baas mij bevrijden, ik moest weer mee aan de riem en ik heb toen geplast en gepoept, nachts had ik het droog gehouden, knap hè.
Vandaag niet zo druk gehad als gisteren, veel geslapen vandaag, gevoeld dat regen nat is wel heb ik mijn favoriete plekjes.
Dat ik onder het afdak tegen de palissades aan ga liggen of binnen onder de grote tafel en nu ook op het matje voor de kast.
Vandaag is Ome Aron, tante Esther, Jowie en Jurre op broek geweest dat vond ik wel leuk al die aandacht ook Dirk B. is naar mij komen kijken, hij vond mij, natuurlijk, heel lief.
Ik heb zojuist voor het eerst een rundvlees staafje gehad dat vond ik wel erg lekker, voor het vliegengordijn ben ik nog steeds bang.
Met mijn oogjes gaat het al een stukje beter ook het stukje boterhamworst en kipfilet welke ik vandaag heb geproefd vond ik heel lekker.
Pootje en tot ziens,

Tygo x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten