Zoeken in blog Tygo

vrijdag 14 augustus 2015

Dag twee

Vandaag vroeg dag, om half 6 werd ik al uitgelaten door mijn baasje en vrouwtje, voor het eerst tijdens een wandeling een plasje gedaan.
Toen baasje en vrouwtje boodschappen gingen doen , moest ik de bench weer in dat ging al beter dan gister avond.
Toen ze terug kwamen en mij uit de bench haalde zagen ze dat ik de zak met croissants welke op de bench lag kot had gebeten en er allemaal kruimels in de bench lagen.
Verder heb ik een drukke dag gehad, opa en oma Dekkers kwamen op bezoek, smiddags zijn we bij opa en oma Janssen op bezoek geweest en op de terug weg een bliksem bezoekje aan ome Hans, die vonden mij allemaal, terecht, een schatje.
Vanavond ben ik ook nog voor controle naar de dierenarts geweest, ik woog 6,80 kilo en mijn schofthoogte was 28 cm.
Ik heb mijn enting gehad en behandeld tegen kennelhoest, mijn hartje was goed, mijn oortjes ook maar ik vond dat kijken in mijn oor niet fijn ik piepte ervan.
Mijn oogjes zijn een beetje ontstoken daar heb ik een zalfje voor gekregen, over drie weken moet ik weer een enting.
Toen ik terug kwam van de dierenarts heb ik mijn brokjes opgegeten en twee keer gepoept, WEL netjes buiten goed hè en nu ben ik er moe van.
Tot de volgende blog, pootje Tygo.

Jammie brokjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten