Zoeken in blog Tygo

donderdag 20 augustus 2015

Drukke dag

Gisterenavond toen ik mijn bench in moest, tja jullie weten het denk ik al.............
ik begon weer te blaffen en te keffen.
Verder heb ik tot 06.45 goed geslapen toen begon ik weer te blaffen en te keffen en ik heb vannacht wel in mijn bench geplast, daarna heb ik tijdens het uitlaten door mijn baasje aan de riem geplast en gepoept.

Toen het vrouwtje beneden kwam hebben we even geknuffeld daarna moest ik weer mijn bench in want het baasje en vrouwtje gingen weg, ze waren even naar de bakker en daarna krantjes rond brengen.
Bij terugkomst kwamen ze erachter dat ik weer in de bench had geplast, daar waren de baas en het vrouwtje niet blij mee oeps......

Anne en Wendy lagen nog in bed te snurken en Maikel is logeren bij Jefferey op de camping dus mocht ik weer met het vrouwtje en baasje mee met de auto.
We gingen tanken, naar de halal slager om kalkoenshoarma te halen en naar Opa Leo en Oma Annie in Helmond, daar mocht ik met de lift mee ik vond het wel spannend om in de lift te stappen verder viel het wel mee.

Vanmiddag hadden we bezoek van Kailey van de camping en haar vriend Patrick, dat was gezellig ik heb lekker bij Kailey op schoot liggen snurken.

Na het avondeten zijn we gaan wandelen naar de beestjes ik heb kennis gemaakt met " de witte geit" nu ben ik goed moe en lig dan ook lekker in mijn mandje.
Ik vergeet wel af en toe mijn oogjes dicht te doen als ik slaap, dat vind Wendy eng heb ik gehoord.

Ik heb vandaag ook nog iets raars meegemaakt tijdens het wandelen, er huppelde iets mee, dat was.... mijn schaduw, dat vond ik erg vreemd.

Tot de volgende keer,
poot van Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten