Zoeken in blog Tygo

vrijdag 28 augustus 2015

Indrukrijke dag

Heey Tygo is back...

Vannacht erg onrustig geweest, toen ik moest gaan slapen viel het wel mee met tien minuten keffen, maar om half drie was ik alweer wakker en begon te blaffen evenals om half vier en om vijf uur.

Toen de baas mij uit mijn bench haalde was ik nat op borst en poten maar niet in de bench geplast, dat heb ik netjes aan de riem gedaan.

Vandaag een drukke dag gehad, vanmorgen, Maikel was naar school de meisjes nog boven, gingen het baasje en het vrouwtje boodschappen doen dus moest ik weer in mijn bench.
Er werd een camera en een tablet  op mijn bench gericht want het baasje en vrouwtje willen graag weten hoe het komt dat ik zo nat ben als ik alleen geweest ben, dat willen ze graag filmen.
Om kwart voor tien bevrijde Wendy mij en ik was niet nat.
Mislukt dus.....

'S-middags, na de lunch mocht ik wéér met de auto mee, we gingen naar Den Bosch naar de Oosterplas.
Dat was wel heel leuk ook ver gewandeld wel 2,5 kilometer, het water vond ik erg interessant maar ik bleef wel op afstand.
Veel mensen en hondjes tegen gekomen ook een baby in de kinderwagen, daar wilde ik wel in kijken dus ging ik met mijn pootjes op de kinderwagen staan.
Ook stoere kerels met tattoos en een fles bier die op een bankje in de zon zaten vonden mij een "scheetje" en een " lekker ding" hihi....(bloos)!

Op ieder bankje dat ik tegenkom wil ik zitten, op terugweg naar huis was ik total loss, ik heb lekker liggen slapen.

Toen we thuis waren gingen het baasje en het vrouwtje even naar Plus, spek halen voor de pannenkoeken.
Ik mocht even alleen buiten blijven, dat had ik goed gedaan, tenminste geen zichtbare schade, ik had wel een zwarte streep bij mijn neus....oeps vergeten weg te poetsen.
Ik heb stukjes pannenkoek gehad, dat was smullen.

Na het eten nog naar de beestjes gewandeld, we kwamen een mevrouw tegen die riep dat ik even moest stoppen ze wilde me graag bewonderen en vond me een mooi beestje en fluweel zacht.

Nu ben ik heel moe en lig lekker op mijn matje, ik heb dus een drukke dag gehad en heeeeel veel aandacht gekregen.

Welterusten snurk zzzzzzzzz

Tygo.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten