Zoeken in blog Tygo

zaterdag 29 augustus 2015

Weer werken....

Kef....

Afgelopen nacht redelijk gedragen, paar minuten gekeft toen ik moest gaan slapen, nadat baasje op mij had gemopperd ben ik gaan slapen. 
Om 5 uur vond ik het wel weer genoeg dat slapen........kef blaf.

De baas kwam om half zes beneden en toen zijn we gaan wandelen en eten daarna moest ik wéér mijn bench in.
Weer de camera's op mij gericht want vorige keer was ik niet nat en dus weten mijn baasjes nog niks.
De baas ging dus weer naar het werk om 6.40 uur en ik had geen zin om te slapen.

Om 7.45 kwam het vrouwtje naar beneden, ik was niet meer echt rustig geweest, na de wandeling samen ging het vrouwtje poetsen inclusief dweilen.
Nou dat dweilen is een leuk spelletje vind ik........... het vrouwtje denkt er anders over, tenminste ik mag niet mee doen met dat spelletje.
Ik was zo vervelend voor het vrouwtje dat ze mij zelfs buiten heeft gezet totdat ze klaar was met dweilen.

'S-morgens ook nog naar Plus gewandeld, onderweg werd het haar van Wendy versierd door de poep van een overvliegende vogel hahaha.
Toen moest Wendy bij "mijn" paal haar haren schoonmaken en kon ik even drinken/spelen, terwijl het vrouwtje stokbrood kocht heb ik samen met Wendy buiten gewacht.

In de middag zijn we op feest geweest bij opa Willie, weer veel aandacht wat ik erg leuk vind, toch vermoeiend zo'n wandeling daar naar toe maar gelukkig daar bij kunnen snurken.

Ook kreeg ik te horen dat er een nieuw vriendje in de familie is, een labradoodle, bij Saskia, Roland, Ramon en Jorg is die komen wonen, leuk hè.

Bij thuiskomst gingen de baasjes en vrouwtje barbecuen, ik kreeg een lekker bot om op te kauwen jammieeeee.

Zo dat was alweer een dagje van Tygo.
Doeiiii!!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten