Zoeken in blog Tygo

zondag 30 augustus 2015

Pffff wat warm.......

Haai allemaal,

Vannacht heb ik in mijn mandje geslapen zonder te blaffen of te piepen goed hè!!
Ik was goed uitgeslapen vanmorgen, dat was ook wel te merken ik was een stuk actiever vanmorgen hihi.

Nu weten het baasje en vrouwtje waarom ik zo nat ben als ik uit de bench gehaald wordt, ik lik namelijk  dan de hele tijd aan de tralies van de bench.
Ze zagen ook dat ik me niet prettig en veilig voel in de bench en daarom zo'n herrie maak, ik wil ER UIT!

Vandaag een relaxdag gehad, het was ook heel plakkerig en warm weer vandaag.
Vanmorgen mocht ik even alleen thuis blijven, ze gingen de "Spotta" rondbrengen.
Ik weer een markiesje gekregen van Ton jammie.

Na de lunch ben ik even mee geweest naar de moestuin, sla en boontjes halen.
Ook daar was het warm en ik weet ook waarom.......ik lag tussen de rode pepers hihi.

Verder weinig gedaan vandaag, korte wandelingen, geslapen, gegeten en gespeeld.

Tygo ......puf hijg puf.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten