Zoeken in blog Tygo

dinsdag 18 augustus 2015

Haai allemaal

Gisterenavond toen ik moest gaan slapen begon ik weer herrie te maken ( blaffen/keffen/rommelen) en vanmorgen om 5.30 uur was ik ook weer wakker en liet mezelf weer horen.
Om 7.00 uur, ik was alweer een tijdje stil, kwam mijn baas mij bevrijden, ik had het weer droog gehouden, dikke duim voor mezelf hihi..
Ik ben vandaag wel vervelend geweest, lekker uitdagen en als ik iets doe ik niet mag en Anne of Wendy moppert op mij dan stop ik even en daarna ga ik weer vrolijk door.

Door de tuin rennen vindt ik ook geweldig om te doen maar blijkbaar mag dat niet want het vrouwtje haalde mij aan mijn nekvel uit de tuin, dat vond ik niet leuk, ik piepte.
Daarna werd ik door het baasje aan mijn nekvel uit de tuin gehaald, want ik bleef maar doorgaan, weer moest ik piepen want het was niet leuk.

Daarna ben ik wel lief geweest, ik heb vandaag niets binnen gedaan, goed hè.
Een grote eter ben ik nog niet, ik eet maar de helft (200 gram) van wat ik mag hebben per dag.
Ik begin ook goed te reageren op mijn naam Tygo.

Snurken kan ik ook al goed zeggen ze, heb ik geleerd van mijn baas hahaha, ik heb het wel naar mijn zin bij de familie Dekkers.

Groetjes,

Tygo .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten