Zoeken in blog Tygo

zondag 23 augustus 2015

The day after...

Gisterenavond of tja vanmorgen toen ik en de rest naar bed gingen heb ik nog even geblaft maar ongeveer 10 minuten daarna heb ik geslapen tot vijf uur want toen hoorde ik de kerkklokken luiden en heb een half uurtje geblaft.
Daarna heb ik even geslapen tot half zeven, toen was ik echt klaar met slapen om 7 uur kwam de baas  mij bevrijden ik had niet in de bench geplast.

Smorgens zoek ik het zonnetje op en als het smiddags warm is zoek ik de schaduw op, vanmiddag zijn we weer naar de beestjes geweest.
Op de terugweg zijn we over het Piet van Thielplein gewandeld, daar was het Luikse markt, wel leuk al die aandacht voor mij.
Ik had het wel warm en dorst had ik ook gelukkig stond op het plein een paal met een knopje erop, hier kwam water uit en kon ik lekker drinken, maar niet alleen drinken.
Ik zocht verkoeling op door met mijn kopje onder de waterstraal te gaan, toen we terug kwamen kreeg ik een hondenkoekje, deze was van Ton de Spotta mijnheer.
Toen mocht ik even alleen thuis blijven, wel buiten want de baasjes gingen de Spotta rondbrengen, dat had ik goed gedaan ik had niets uitgevreten.

Hierna moest ik toch weer mijn bench in want de familie ging uiteten met Opa Willie, Oma Net, Aron en Esther, Jowie en Jurre.

Toen ze terug waren mocht ik met de baas mee gaan wandelen ik heb toen ook kennis gemaakt met de hondjes van Poemel, ze heten Jackie en Wodan dat ging heel goed.

Nu ben ik er wel weer moe van en lig ik lekker in mijn mandje onder het afdak, lekker uitrusten zodat ik er dadelijk weer tegen kan als ik mijn bench in moet.


Pootje Tygo.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten