Zoeken in blog Tygo

maandag 24 augustus 2015

Minder druk in huis

Hallo allemaal,

Gisteravond nadat ik in mijn bench was gezet heb ik maar 10 minuten geblaft, ook snachts ben ik stil geweest totdat ik om half zes hoorde dat er iemand opstond.
Het waren baasje en vrouwtje, ik had mijn bench weer schoon gehouden.

Na de ochtend wandeling, ik had geplast en gepoept, kwam Maikel naar beneden want die moestnaar school.

Om 8 uur mocht ik met het vrouwtje en baasje met de auto mee, we gingen brood halen bij de bakker, bij terugkomst ging de baas weer weg met de auto, hij moest gaan werken.

Nadat het vrouwtje gedweild had ging ik samen met het vrouwtje en Anne wandelen, daarna gingen ze boven poetsen, ze kwamen wel af en toe kijken wat ik aan het doen was.

Na de lunch ging het vrouwtje naar de tuin, toen ze terug kwam vroeg ze waarom de deur dicht was, nou....dat kwam omdat ik de hele tijd in de tuin liep.

Ik ben toen met de vrouwtjes naar Zeeman geweest, op het Piet van Thielplein wist ik het nog van de waterpaal dus moest ik weer even gaan drinken hihi.
Vrouwtje had mij aan een fietsenrek vast gemaakt toen ze de winkel ingingen, dat vond ik niet zo erg ik kreeg aandacht genoeg want er waren veel kinderen op het plein door HiepHoi (kinder vakantie week).
Thuis heb ik totdat de baas en Maikel thuis kwamen wat geslapen en gespeeld.

Na het eten een stukje gewandeld met het vrouwtje en de baas Anne en Wendy gingen televisie kijken, daar had ik geen zin in dus begon maar wat te kwallen.
In Anne haar badjas bijten of haar tenen of iets anders af en toe heb ik echt de gekke 5 minuten dan "raus" ik door de kamer en schuif ik op mijn matje verder.

Vandaag 1x binnen geplast...oeps.

Groetjes Tygo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten