Zoeken in blog Tygo

maandag 17 augustus 2015

Daar ben ik weer.....


Heey,

Ik vindt het nog steeds niet leuk om in mijn bench te gaan, ik mopper dan ongeveer een half uur, als het smorgens licht wordt begin ik ook weer te keffen en te rommelen.
Vandaag heb ik mijn mandje ontdekt, dat ligt toch ook wel lekker, weer veel binnen geweest vandaag, helaas, buiten is is het veel leuker maar ja regen hè :( !
Nu weet ik ook wat snoepen is, ook kwam er vandaag een meneer naar mij kijken, het bleek Ton te zijn.
Ton brengt folders naar ons, de Spotta, en wat had hij bij........., een koekje voor mij, aardig hè.
Ook ben ik af en toe best vervelend, zo vervelend dat Anne mij buiten had gezet hihi.
Als het vrouwtje stofzuigt vind ik dat maar niets dan kruip ik weg.

Groetjes,

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten