Zoeken in blog Tygo

donderdag 27 augustus 2015

Hoiii

Daar ben ik weer,

Afgelopen nacht ben ik weer rustig geweest, vanmorgen bij ochtendwandeling geplast en gepoept want dat had ik ook niet gedaan in mijn bench.

Rond sjouwen en kauwen op takjes vind ik nog steeds erg leuk, toen Maikel naar school was en baasje werken moest Anne naar de fysio.
Ondertussen had het vrouwtje alweer gepoets, waaronder dweilen, en dat dweilen is voor mij erg interessant kan ik mooi achter die stok met dweil aan rennen.

Het vrouwtje en Wendy moesten krantjes rondbrengen, Anne ook als ze klaar was bij de fysio,
ik moest daarom mijn bench in.

Bij terugkomst na drie kwartier was ik weer nat op mij poten, borst en kop zonder te hebben geplast, vreemd vinden ze dat wel.

Toen ik weer opgedroogd was gingen wij, de vrouwtjes en ik, met de auto naar Opa Leo en Oma Annie maar eerst weer tanken.

Het was weer leuk in Helmond ik heb me voorbeeldig gedragen al zeg ik het zelf, smiddags heb ik lekker gerust en af en toe gewandeld.
Naar buiten kon ik niet want het regende nogal de hele tijd, dus veel heb ik niet meer meegemaakt vandaag.

Oja mijn schofthoogte bedraagt nu 39 centimeter, 6 centimeter meer dan vorige week goed hè!!

Tot de volgende keer....

Poot van Tygo.

  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten