Zoeken in blog Tygo

woensdag 19 augustus 2015

Daar is tie weer....

Hallo allemaal,


Daar is tie weer........Tygo, ik heb gisteravond ongeveer een kwartiertje gepiept/gekeft daarna heb ik tot 06.30 uur geslapen toen heb ik weer even geblaft.
Om 7.30 uur kwam de baas beneden, ik had mijn bench droog gehouden, tijdens het uitlaten heb ik netjes aan de riem geplast en gepoept.

Vanmorgen toen mijn baas en vrouwtje even weg waren en ik met Anne en Wendy thuis was heb ik lekker lopen beesten.
Door de tuin rennen, wasknijpers weghalen, blaadjes uit de tuin halen.
Anne en Wendy waren blij dat de baas en vrouwtje weer thuis waren, 's-middags ben ik mee geweest naar "De Goorloop" dit was voor mij de eerste keer, dat vond ik wel leuk lekker achter een balletje aanrennen.
Toen we terug waren was ik wel erg moe, ik heb dus ook lekker in mijn mandje liggen snurken hihi.

Na het avondeten nog een wandelingetje gemaakt, met de baas en vrouwtje, daarna hebben ze mij thuis af gezet en gingen het vrouwtje en de baas zelf nog een stuk wandelen en zoef daar stond ik paraat in de brandgang maar ik mocht niet mee snik....

Toen ben ik Anne en Wendy maar gaan vervelen, toen het baasje en vrouwtje terug kwamen lag ik rustig in mijn mandje .

Ik ben wel blij dat het droog is gebleven vandaag kon ik weer lekker naar buiten....

Tot de volgende x

Tygo.


 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten