Zoeken in blog Tygo

woensdag 26 augustus 2015

Woensdag

Hoihoi,

Vanacht ben ik voor de verandering weer eens rustig geweest, toen ik mijn bench in moest heb ik even geblaft daarna op een enkel blafje na ben ik stil geweest.

Om half zes kwamen de baas en vrouwtje weer beneden en ik had mijn bench schoon gehouden.

Smorgens moest ik weer alleen blijven, baasje was werken, Maikel naar school en de vrouwtjes moesten boodschappen doen.

Toen de vrouwtjes terug kwamen zagen ze dat ik nat was, mijn hoofd, borst en voorpoten waren klets nat, toch had ik niet geplast vreemd hè.

Smiddags een paar keer wezen wandelen, Anne moest om vijf uur gaan werken ik heb haar samen met het baasje weggebracht, leuk hoor met de auto!

Savonds heb ik lekker op mijn dekentje onder het afdak liggen luieren en ben ook Anne mee wezen halen.

Doeidoei,

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten