Zoeken in blog Tygo

vrijdag 21 augustus 2015

Kadootjes

Woef woef hier is Tygo weer........

Gisterenavond was het weer kassa....weer een half uur gekeft, gepiept en mijn bench getest, 
daarna was ik stil tot.....4.15 uur toen heb ik een kwartier herrie gemaakt.
Daar was ik toch weer moe van geworden en heb tot 6.30 uur geslapen, toen vond ik het wel weer tijd dat de baas en vrouwtjes beneden kwamen.
Dat was bijna gelukt, alleen de baas kwam naar beneden, ik had weer in mijn bench geplast!

Vandaag hebben Anne en Wendy weer even op mij gepast en nu was ik wel braaf, heb me netjes gedragen al zeg ik het zelf.

Ik heb vandaag wel veel Kadootjes gekregen, drie puppypakketten en als klap op de vuurpijl een hondenpenning met een Boxer erop en achterop mijn naam.

Ik ben nu ruim een week bij de familie Dekkers en heb al aardig mijn draai gevonden, ook ben ik al aardig gegroeid.
Mijn schofthoogte is nu 33 centimeter, ik ben dus 5 cm gegroeid afgelopen week, spelen lukt ook al aardig en ik doe graag stoeien met mijn baas en vrouwtjes.

Doeidoei,

Tygo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten