Zoeken in blog Tygo

zaterdag 22 augustus 2015

Feestje

Hallo "T.T." hiero....

Het was weer een drukke nacht voor mij, toen ik mijn bench in moest begon ik als vanouds te blaffen, om 3 uur hoorde ik iets en ben toen maar een half uurtje gaan keffen.
Ook om 4.15 uur was ik wakker en ging ik blaffen, evenals om 6 uur.
Om 7 uur kwam de baas mij bevrijden, hij was niet blij toen hij zag dat ik de keuken versierd had met stukken van het kleed uit mijn bench.

Vandaag karnemelk geproefd dat vond ik wel erg lekker, mijn witte tekening was een stuk groter toen ik klaar was hihi.

Vandaag hadden we feest, Jowan en Maikel vierde hun verjaardag, s-middags zijn Opa Leo en Oma Annie, Hans, Aron, Esther, Jowie en Jurre geweest.

Tegen de avond kwam Ramon, het was best druk bij het eten baasjes, vrouwtjes, Hans en Ramon wel gezellig hoor.

S-avonds zijn Opa Willie en Oma Net geweest en Jeffrey ook erg leuk al die aandacht, ook mijn oude baas Roel vroeg vandaag nog hoe het ging met mij.

Nou tot morgen,

Terror Tygo....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten